Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, pomagać im i dobrze się czujesz w dynamicznym środowisku to Ciebie szukamy.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
Odpowiadanie na telefoniczne i e-mailowe zapytania klientów;
Kontaktowanie się z klientami w celu podnoszenia zadowolenia z korzystania z systemu agentBOT;
Kontaktowanie się z klientami w celu zapewnienia pomocy przy wdrożeniu systemu agentBOT;
Tworzenie poradników oraz prowadzenie webinarów pokazujących optymalne sposoby wykorzystania naszego oprogramowania;
Aktywne poszukiwanie nowych sposobów na stałą poprawę jakości obsługi klienta, naszych produktów i usług;
Zapoznawanie się z wczesną wersją nowych funkcji i udzielanie informacji zwrotnych naszym programistom.
Jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko, jeśli:
Znasz i potrafisz stosować techniki doskonałej obsługi klienta;
Posiadasz przynajmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta w branży związanej z IT lub pokrewnej (mile widziani weterani z międzynarodowych korporacji;)
Posiadasz znakomite zdolności interpersonalne;
Potrafisz sprawnie posługiwać się arkuszem kalkulacyjnym (trochę więcej niż=SUMA(A1:A5));
Jesteś osobą pełną energii, lubisz kontakt z ludźmi i rozwiązywanie problemów;
Lubisz znać odpowiedź na każde pytanie lub dochodzić do niej, jeśli jej nie znasz;
Jesteś osobą zorganizowaną, skuteczną i samodzielną;
Lubisz łamać konwencje i stosować niestandardowe rozwiązania;
Jesteś osobą wszechstronną i łatwo dostosowujesz się do nowych warunków;
Szybko się uczysz i stale pracujesz nad zwiększaniem swoich kompetencji.