Specjalista ds. Wdrożeń i Obsługi Klienta

Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi, pomagać im i dobrze się czujesz w dynamicznym środowisku to Ciebie szukamy.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

Odpowiadanie na telefoniczne i e-mailowe zapytania klientów;

Kontaktowanie się z klientami w celu podnoszenia zadowolenia z korzystania z systemu agentBOT;

Kontaktowanie się z klientami w celu zapewnienia pomocy przy wdrożeniu systemu agentBOT;

Tworzenie poradników oraz prowadzenie webinarów pokazujących optymalne sposoby wykorzystania naszego oprogramowania;

Aktywne poszukiwanie nowych sposobów na stałą poprawę jakości obsługi klienta, naszych produktów i usług;

Zapoznawanie się z wczesną wersją nowych funkcji i udzielanie informacji zwrotnych naszym programistom.

Jesteś idealnym kandydatem na to stanowisko, jeśli:

Znasz i potrafisz stosować techniki doskonałej obsługi klienta;

Posiadasz przynajmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta w branży związanej z IT lub pokrewnej (mile widziani weterani z międzynarodowych korporacji;)

Posiadasz znakomite zdolności interpersonalne;

Potrafisz sprawnie posługiwać się arkuszem kalkulacyjnym (trochę więcej niż=SUMA(A1:A5));

Jesteś osobą pełną energii, lubisz kontakt z ludźmi i rozwiązywanie problemów;

Lubisz znać odpowiedź na każde pytanie lub dochodzić do niej, jeśli jej nie znasz;

Jesteś osobą zorganizowaną, skuteczną i samodzielną;

Lubisz łamać konwencje i stosować niestandardowe rozwiązania;

Jesteś osobą wszechstronną i łatwo dostosowujesz się do nowych warunków;

Szybko się uczysz i stale pracujesz nad zwiększaniem swoich kompetencji.

Czeka na Ciebie:

atrakcyjne wynagrodzenie (potrafimy docenić profesjonalistów);

Umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia w zależności od Twoich preferencji);

Stałe godziny pracy: 9:00-17:00 lub 12:00-20:00,

Prywatną opiekę medyczną;

Możliwość uczestniczenia w lekcjach języka angielskiego finansowanych przez firmę;

Praca zdalnie z dowolnego miejsca w Polsce

Najwyższej jakości sprzęt i narzędzia pracy;

Możliwość udziału w szkoleniach i zakupu materiałów edukacyjnych na koszt firmy.

Brzmi interesująco?

Kategoria: Obsługa Klienta
Rodzaj zatrudnienia: pełny etat
Miejsce pracy: zdalnie

Aplikuj na to stanowisko

dozwolone typy: .pdf