Sztuczna Inteligencja w ubezpieczeniach

Pierwsze 3 kroki

Tylko trzy kroki dzielą Cię od wyliczenia składki ubezpieczeniowej. Postępuj zgodnie z instrukcją.

Dodaj pierszego klienta

Przejdź do panelu jednego z towarzystw ubezpieczeniowych i pobierz dane klienta, pojazdu oraz polisy. Przykład jak to zrobić w Ergo Hestia i PZU.

Ergo Hestia
PZU

Możesz to zrobić także ręcznie wpisując dane klienta do CRM agentBOT lub zeskanować dowód rejestracyjny aplikacją mobilną

Krok pierwszy
Zaktalizuj dane o pojeździe

Chcesz mieć pewność, że pojazd ma aktualne dane?​

Zaktualizuj je automatycznie
– aktualny przebieg
– przewidywany roczny przebieg
– aktualaną date badania technicznego

HistoriaPojazdu.gov.pl

Aktualizacja ta, tworzy wydarzenie o dacie badania technicznego pojazdu. Klient, może dostać od Ciebie informacje o nim. Zwiększy to jego zaufanie do Twojej pracy.

Krok drugi
Zrób wyliczenie

Ostatni krok to przejście to paneli towarzystw ubezpieczeniowych i zrobienie wyliczeń. Przykład jak to zrobić w Allianz, PZU, Warta/HDI.

Allianz
PZU
Warta/HDI

Teraz możesz wybrać najbardziej korzystną ofertę dla klienta i ją sprzedać.

Po wystawieniu polisy w towarzystwie ubezpieczeniowym wykonaj krok pierszy z listy. Polisa zapisze się na Twoim koncie w CRM agentBOT a Tobie już nie umknie powiadomienie o odnowieniu za rok.

Od teraz wszystko masz w jednym miejscu.

Krok trzeci

Zobacz jak wygląda cały proces w praktyce na przykładzie tylko 6 towarzystw ubezpieczeniowych.

Aplikacja na iOS dostępna wkrótce