Sztuczna Inteligencja w ubezpieczeniach

Pierwsze 3 kroki

Tylko trzy kroki dzielą Cię od wyliczenia składki ubezpieczeniowej. Postępuj zgodnie z instrukcją.

Dodaj pierszego klienta

Przejdź do panelu jednego z towarzystw ubezpieczeniowych i pobierz dane klienta, pojazdu oraz polisy. Przykład jak to zrobić w PZU.

Ergo Hestia
PZU

Musisz być zalogowany, aby zobaczyć te video

Możesz to zrobić także ręcznie wpisując dane klienta do CRM agentBOT lub zeskanować dowód rejestracyjny aplikacją mobilną

Krok pierwszy
Zaktalizuj dane o pojeździe

Chcesz mieć pewność, że pojazd ma aktualne dane?​

Zaktualizuj je automatycznie
– aktualny przebieg
– przewidywany roczny przebieg
– aktualaną date badania technicznego

HistoriaPojazdu.gov.pl

Aktualizacja ta, tworzy wydarzenie o dacie badania technicznego pojazdu. Klient, może dostać od Ciebie informacje o nim. Zwiększy to jego zaufanie do Twojej pracy.

Krok drugi
Zrób wyliczenie

Ostatni krok to przejście to paneli towarzystw ubezpieczeniowych i zrobienie wyliczeń. Przykład jak to zrobić w Allianz, PZU, Warta/HDI.

Allianz

Musisz być zalogowany, aby zobaczyć te video

PZU

Musisz być zalogowany, aby zobaczyć te video

Warta/HDI

Musisz być zalogowany, aby zobaczyć te video

Teraz możesz wybrać najbardziej korzystną ofertę dla klienta i ją sprzedać.

Po wystawieniu polisy w towarzystwie ubezpieczeniowym wykonaj krok pierszy z listy. Polisa zapisze się na Twoim koncie w CRM agentBOT a Tobie już nie umknie powiadomienie o odnowieniu za rok.

Od teraz wszystko masz w jednym miejscu.

Krok trzeci

Zobacz jak wygląda cały proces w praktyce na przykładzie tylko 6 towarzystw ubezpieczeniowych.

Video dostępne dla zarejestrowanych

Przetestuj nas przez 7 dni za 7 zł i przekonaj się jak możesz zwiększyć swoją produktywność i zaoszczędzić 1 dzień w tygodniu na wyliczeniach i obsłudze klienta

Aplikacja na iOS dostępna wkrótce